Mode og mobile medier: Eventdeltageres oplevelse og brug af mobil service under Copenhagen Fashion Week S/S 2010
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Rådgivning
Standard
Mode og mobile medier : Eventdeltageres oplevelse og brug af mobil service under Copenhagen Fashion Week S/S 2010. / Borch, Signe; Borup-Jørgensen, Caroline Franch; Jöhncke, Steffen.
København : Antropologisk Analyse, 2010. 25 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Rådgivning
Harvard
Borch, S, Borup-Jørgensen, CF & Jöhncke, S 2010, Mode og mobile medier: Eventdeltageres oplevelse og brug af mobil service under Copenhagen Fashion Week S/S 2010. Antropologisk Analyse, København.
APA
Borch, S., Borup-Jørgensen, C. F., & Jöhncke, S. (2010). Mode og mobile medier: Eventdeltageres oplevelse og brug af mobil service under Copenhagen Fashion Week S/S 2010. Antropologisk Analyse.
Vancouver
Borch S, Borup-Jørgensen CF, Jöhncke S. Mode og mobile medier: Eventdeltageres oplevelse og brug af mobil service under Copenhagen Fashion Week S/S 2010. København: Antropologisk Analyse, 2010. 25 s.
Author
Bibtex
@book{33eafdd2574a43b0b00976364641e4b3,
title = "Mode og mobile medier: Eventdeltageres oplevelse og brug af mobil service under Copenhagen Fashion Week S/S 2010",
author = "Signe Borch and Borup-J{\o}rgensen, {Caroline Franch} and Steffen J{\"o}hncke",
year = "2010",
month = oct,
language = "Dansk",
publisher = "Antropologisk Analyse",
}
RIS
TY - RPRT
T1 - Mode og mobile medier
T2 - Eventdeltageres oplevelse og brug af mobil service under Copenhagen Fashion Week S/S 2010
AU - Borch, Signe
AU - Borup-Jørgensen, Caroline Franch
AU - Jöhncke, Steffen
PY - 2010/10
Y1 - 2010/10
M3 - Rapport
BT - Mode og mobile medier
PB - Antropologisk Analyse
CY - København
ER -
ID: 33761978