Kasper Tang Vangkilde
Lektor
Institut for Antropologi
Øster Farimagsgade 5
1353 København K
ORCID: 0000-0002-0971-2827
1 - 2 ud af 2Pr. side: 10
- 2015
- Udgivet
Para-Ethnography 2.0: An Experiment with the Distribution of Perspective in Collaborative Fieldwork
Vangkilde, Kasper Tang & Rod, M. H., 2015, The Research Network for Design Anthropology: Collaborative Formation of Issues. Aarhus, DenmarkPublikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Possessed by the Zeitgeist: Inspiration and Prophecy in the Business of Fashion
Vangkilde, Kasper Tang, 2015, I: Journal of Business Anthropology. 4, 2, s. 178-200Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 12560
Flest downloads
-
98
downloads
Temaredaktørernes introduktion: Antropologiske bidrag
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
55
downloads
A Funky-Formal Fashion Collection: Struggling for a Creative Concept in HUGO BOSS (Republished)
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
49
downloads
Fra håndboldbanen til erhvervslivet: Nye antropologiske perspektiver på ledelse og præstation
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet