Kasper Tang Vangkilde
Lektor
Institut for Antropologi
Øster Farimagsgade 5
1353 København K
ORCID: 0000-0002-0971-2827
1 - 3 ud af 3Pr. side: 10
- 2017
- Udgivet
Creativity versus branding: totemism, animism and the pursuit of uniqueness in fashion
Vangkilde, Kasper Tang, 2017, I: Journal of Cultural Economy. 10, 2, s. 178-190Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Foretelling the Future: The Fashion Designer as Shaman
Vangkilde, Kasper Tang, 2017, I: Anthropology Today. 33, 2, s. 15-18Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Innovationens politik: Om babysimulatorer, sårbare unge og drømmen om et barn
Mathiasen, M. K. & Vangkilde, Kasper Tang, 2017, I: Tidsskriftet Antropologi. 74, s. 17-37Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 12560
Flest downloads
-
93
downloads
Temaredaktørernes introduktion: Antropologiske bidrag
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
51
downloads
A Funky-Formal Fashion Collection: Struggling for a Creative Concept in HUGO BOSS (Republished)
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
46
downloads
Fra håndboldbanen til erhvervslivet: Nye antropologiske perspektiver på ledelse og præstation
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet