Kasper Tang Vangkilde
Lektor
Institut for Antropologi
Øster Farimagsgade 5
1353 København K
ORCID: 0000-0002-0971-2827
1 - 1 ud af 1Pr. side: 10
- 2012
- Udgivet
Branding HUGO BOSS. An Anthropology of Creativity in Fashion
Vangkilde, Kasper Tang, 2012, Ph.D. Series no. 70. Faculty of Social Sciences, University of Copenhagen: Department of Anthropology.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning
ID: 12560
Flest downloads
-
93
downloads
Temaredaktørernes introduktion: Antropologiske bidrag
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
51
downloads
A Funky-Formal Fashion Collection: Struggling for a Creative Concept in HUGO BOSS (Republished)
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
46
downloads
Fra håndboldbanen til erhvervslivet: Nye antropologiske perspektiver på ledelse og præstation
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet