Kasper Tang Vangkilde
Lektor
Institut for Antropologi
Øster Farimagsgade 5
1353 København K
- 2006
- Udgivet
Når sundhed, sygdom og helbredelse er mere end ord: Om brug af deltagerobservation i sundhedsvidenskabelige undersøgelser
Vangkilde, Kasper Tang, Swane, C. E., Huniche, L., Ploug Hansen, H. & Johannessen, H., 2006, I: Maanedsskrift for Praktisk Laegegerning. 10, s. 1129-1140Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
- 2007
- Udgivet
A Sensible Fuss About Anthropology
Vangkilde, Kasper Tang, 2007.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning
- 2009
- Udgivet
Antropologi - fra brugerstudier til virksomhedsetnografi
Jöhncke, S. & Vangkilde, Kasper Tang, 2009, KøbenhavnPublikation: Andet › Andet bidrag › Formidling
- Udgivet
Antropologi - mere end (blot) en metode
Vangkilde, Kasper Tang & Jöhncke, S., 2009, KøbenhavnPublikation: Andet › Andet bidrag › Formidling
- 2010
- Udgivet
Creating a Collection in a Big Company
Vangkilde, Kasper Tang, 2010, The Encyclopedia of World Dress and Fashion (volume 8). Skov, L. (red.). Oxford: Berg, s. 121-122Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- 2011
- Udgivet
A Funky-Formal Fashion Collection: Struggling for a Creative Concept in HUGO BOSS
Vangkilde, Kasper Tang, 2011, I: Journal of Business Anthropology. Case Study #2Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- 2012
- Udgivet
Branding HUGO BOSS. An Anthropology of Creativity in Fashion
Vangkilde, Kasper Tang, 2012, Ph.D. Series no. 70. Faculty of Social Sciences, University of Copenhagen: Department of Anthropology.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning
- 2013
- Udgivet
Det kreative rum: Mellem nutid og fremtid
Vangkilde, Kasper Tang, 2013, Faaborgegnens Efterskoles Årskalender. Thagaard, M. (red.). s. 31Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Formidling
- Udgivet
In search of a creative concept in HUGO BOSS
Vangkilde, Kasper Tang, 2013, Exploring Creativity. Evaluative Practices in Innovation, Design, and the Arts. Moeran, B. & Christensen, B. T. (red.). Cambridge University Press, s. 69-95Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- 2014
- Udgivet
En modekollektion. Kreativitet mellem mennesker og materialer i en modevirksomhed
Vangkilde, Kasper Tang, 2014, Hverdagens mysterier. Etnografiske refleksioner over ting vi kender, men ikke forstår. Bubandt, N., Dalsgaard, A. L., Johnsen, U. H. & Selmer, B. (red.). Aarhus Universitetsforlag, s. 83-101Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
ID: 12560
Flest downloads
-
93
downloads
Temaredaktørernes introduktion: Antropologiske bidrag
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
51
downloads
A Funky-Formal Fashion Collection: Struggling for a Creative Concept in HUGO BOSS (Republished)
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
46
downloads
Fra håndboldbanen til erhvervslivet: Nye antropologiske perspektiver på ledelse og præstation
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet