Nana Vaaben

Nana Vaaben

Ekstern lektor


  1. 2023
  2. Udgivet

    Sans for Resonans: at undersøge samvittighed og følelser i pædagogisk arbejde

    Gylling, M., Olesen, K. G. & Vaaben, Nana, 2023, Multisensoriske metoder og analyser: til undersøgelser af pædagogiske praksisser. Sauzet, S. & Falkenberg, H. (red.). København: Samfundslitteratur, s. 79-100

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  3. 2020
  4. Udgivet

    Skolelærernes tidsrøveri. Professioner og reformer

    Vaaben, Nana, 2020, Prekarisering uden grænser. Hirslund, D., Møller, J. R. & Salamon, K. L. (red.). København: U Press, s. 59-76 18 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  5. 2019
  6. Udgivet

    Indledning

    Vaaben, Nana & Plotnikof, M., 2019, Tid til Velfærd?: Tidsorganisering i velfærdsprofessionerne. Plotnikof, M. & Vaaben, N. (red.). København: Hans Reitzels Forlag, s. 13-34 22 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Konflikten om folkeskolelærernes arbejdstid: To forskellige forståelser af tid som ressource

    Vaaben, Nana, 2019, Tid til velfærd?: Tidsorganisering i velfærdsprofessionerne. Plotnikof, M. & Vaaben, N. (red.). København: Hans Reitzels Forlag, s. 183-208

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  8. 2016
  9. Udgivet

    Styr på læringen: jagten på tegn på produktivitet

    Vaaben, Nana, 29 mar. 2016, Borgernær ledelse. Olesen, K. G. & Pors, A. S. (red.). Akademisk Forlag, s. 275-290 26 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  10. 2015
  11. Udgivet

    Indledning

    Vaaben, Nana & Bjerg, H., 1 okt. 2015, At Lede efter Læring: Ledelse og organiseringer i den reformerede skole. Vaaben, N. & Bjerg, H. (red.). Samfundslitteratur, s. 13-28 16 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  12. Udgivet

    Striden om Tiden: Når tidsstyring griber ind i professionelles motivation og selvforståelse

    Vaaben, Nana & Bjerg, H., 1 okt. 2015, At Lede efter Læring: Ledelse og organiseringer i den reformerede skole. Vaaben, N. & Bjerg, H. (red.). Samfundslitteratur, s. 318-338 21 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  13. 2014
  14. Udgivet

    Offentligt-privat innovationssamarbejde: Konkurrence og alliance

    Vaaben, Nana & Lund, D. H., 2014, Samarbejdsdrevet Innovation i praksis. Aagaard, P., Sørensen, E. & Torfing, J. (red.). Djøf Forlag

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  15. 2007
  16. Udgivet

    Fans af Bruce: Socialiteten omkring en stjerne

    Vaaben, Nana, 2007, Scener for samvær: Ritualer, performance og socialitet. Sjørslev, I. (red.). Aarhus: Aarhus Universitetsforlag, s. 163-177 15 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

ID: 35420248