Nana Vaaben
Ekstern lektor
Institut for Antropologi
Øster Farimagsgade 5
1353 København K
- 2023
- Udgivet
Sans for Resonans: at undersøge samvittighed og følelser i pædagogisk arbejde
Gylling, M., Olesen, K. G. & Vaaben, Nana, 2023, Multisensoriske metoder og analyser: til undersøgelser af pædagogiske praksisser. Sauzet, S. & Falkenberg, H. (red.). København: Samfundslitteratur, s. 79-100Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- 2020
- Udgivet
Skolelærernes tidsrøveri. Professioner og reformer
Vaaben, Nana, 2020, Prekarisering uden grænser. Hirslund, D., Møller, J. R. & Salamon, K. L. (red.). København: U Press, s. 59-76 18 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- 2019
- Udgivet
Indledning
Vaaben, Nana & Plotnikof, M., 2019, Tid til Velfærd?: Tidsorganisering i velfærdsprofessionerne. Plotnikof, M. & Vaaben, N. (red.). København: Hans Reitzels Forlag, s. 13-34 22 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Konflikten om folkeskolelærernes arbejdstid: To forskellige forståelser af tid som ressource
Vaaben, Nana, 2019, Tid til velfærd?: Tidsorganisering i velfærdsprofessionerne. Plotnikof, M. & Vaaben, N. (red.). København: Hans Reitzels Forlag, s. 183-208Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- 2016
- Udgivet
Styr på læringen: jagten på tegn på produktivitet
Vaaben, Nana, 29 mar. 2016, Borgernær ledelse. Olesen, K. G. & Pors, A. S. (red.). Akademisk Forlag, s. 275-290 26 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- 2015
- Udgivet
Indledning
Vaaben, Nana & Bjerg, H., 1 okt. 2015, At Lede efter Læring: Ledelse og organiseringer i den reformerede skole. Vaaben, N. & Bjerg, H. (red.). Samfundslitteratur, s. 13-28 16 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Striden om Tiden: Når tidsstyring griber ind i professionelles motivation og selvforståelse
Vaaben, Nana & Bjerg, H., 1 okt. 2015, At Lede efter Læring: Ledelse og organiseringer i den reformerede skole. Vaaben, N. & Bjerg, H. (red.). Samfundslitteratur, s. 318-338 21 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- 2014
- Udgivet
Offentligt-privat innovationssamarbejde: Konkurrence og alliance
Vaaben, Nana & Lund, D. H., 2014, Samarbejdsdrevet Innovation i praksis. Aagaard, P., Sørensen, E. & Torfing, J. (red.). Djøf ForlagPublikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- 2007
- Udgivet
Fans af Bruce: Socialiteten omkring en stjerne
Vaaben, Nana, 2007, Scener for samvær: Ritualer, performance og socialitet. Sjørslev, I. (red.). Aarhus: Aarhus Universitetsforlag, s. 163-177 15 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
ID: 35420248
Flest downloads
-
6814
downloads
Innovations-, samarbejds- og styringsfantasmer i det offentlige
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning
-
4961
downloads
A declaration of Love as counter Strategy: A fantastic analysis of the management of work, time, and teachers
Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning
Udgivet -
1289
downloads
Reconsidering Innovation: Dreamed potentials and the value of professional practice
Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning
Udgivet