Blended Learning in Part-time Higher Education - Using digital tools to create an ongoing and constructively aligned learning environment

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

  • Nete Schwennesen
OriginalsprogEngelsk
TitelTeaching for Active Learning TAL2017
RedaktørerChristoper Kjær, Inge-Marie F. Christensen, Pernille Stenkil Hansen
Antal sider7
UdgivelsesstedSyddansk Universitet
ForlagTeaching for Active Learning TAL2017
Publikationsdato2018
Udgave1
Sider44-50
ISBN (Trykt)978-87-93669-20-8
StatusUdgivet - 2018
BegivenhedTAL 2017 - Teaching for active learning - Syddansk Universitet, Odense, Danmark
Varighed: 7 nov. 20177 nov. 2017
https://www.sdu.dk/en/om_sdu/institutter_centre/c_unipaedagogik/konferencer/tal_konference_2017

Konference

KonferenceTAL 2017 - Teaching for active learning
LokationSyddansk Universitet
LandDanmark
ByOdense
Periode07/11/201707/11/2017
Internetadresse

Antal downloads er baseret på statistik fra Google Scholar og www.ku.dk


Ingen data tilgængelig

ID: 191374545